pokochaczycienadiecie

Postępy cd

Jestem na diecie już 108 dni i schudłam z 74,8 kg do 62,3 kg, czyli 12,5 kg. czytaj dalej

komentarze: 7

Dzień 36

Jeśli mamy ochotę na jakąś przekąskę zjedzmy warzywa tj. marchewka, ogórek, papryka, rzodkiewka lub owoce. czytaj dalej

komentarze: 3

Dzień 35

Przy braku czasu najprostsze i najszybsze dania są najlepsze. Zdrowe posiłku nie muszą być wcale czasochłonne i skomplikowane. czytaj dalej

komentarze: 4

Dzień 34

Brokuły warto jeść często, bo zawierają najwięcej substancji antyrakowych ze wszystkich warzyw i kwas foliowy. czytaj dalej

komentarze: 4

Dzień 33

Wakacje to czas lekkich potraw. Układ pokarmowy może trochę odpocząć od ciężkich i tłustych zimowych dań. czytaj dalej

komentarze: 3

Dzień 32

Jak nie mam czasu na przyrządzenie mięsa na obiad wybieram sprawdzonego łososia wędzonego lub gotową do użycia kaszankę, ale dobrej jakości. Wtedy stanowi zdrowy i pełnowartościowy posiłek. czytaj dalej

komentarze: 3
135.jpg

Dzień 31

Wakacje obfitują w owoce sezonowe - wykorzystujmy je jak najczęściej teraz. czytaj dalej

130.jpg

Dzień 30

Jeśli chcemy dostarczyć dużo witamin, minerałów i kwasów tłuszczowych dodajmy do potraw pestki słonecznika lub pestki dyni. czytaj dalej

komentarze: 2
waga.jpg

Tarczyca ważna w odchudzaniu

Wiele osób zastanawia się, jaka istnieje zależność pomiędzy odchudzaniem a tarczycą? Czy zaburzenia pracy tarczycy rzeczywiście mogą wpłynąć na masę ciała człowieka? Otóż okazuje się, że tak. czytaj dalej

komentarze: 3
126.jpg

Dzień 29

Na kolacje proponuje pastę z makreli, której zdjęcie było dodane wcześniej. czytaj dalej

komentarze: 5